דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חוג כתיבה יוצרת 

מאת    [ 17/01/2011 ]

מילים במאמר: 281   [ נצפה 2619 פעמים ]

אנשים רבים מוצאים את עצמם כותבים למגרה. הם כותבים סיפורים קצרים, שירים או את תחילתו של הרומן השלם המיוחל. ומדוע לא לפרסם את אוסף היצירות? לפעמים ההרגשה היא כי הן לא גמורות, כי הן זקוקות לליטוש מקצועי אחרון ולפעמים פשוט מתוך מופנמות גבוהה.

חוג כתיבה יוצרת מאפשר לכל אותם אנשים לחשוף את עצמם בפני קבוצה תומכת הנותנת להם ביקורת בונה וחיובית ואינה רומסת את פרי עטם. מנחי הקבוצות מקנים כלים ספרותיים ברמה גבוהה אשר מסייעים בשחרור מעצורי כתיבה, סיום של סיפורים קצרים, ומתן עצות שיאפשרו לקוראים הפוטנציאליים קריאה קולחת.

במסגרת החוג עוברים המשתתפים כל מיני תרגילים בכתיבה ודמיון מודרך. כמו כן במסגרת חוג כתיבה יוצרת נחשפים המשתתפים לסגנונות כתיבה שונים, שיהוו להם השראה וכן לכלי כתיבה אשר יאפשרו להם להרחיב את ארגז כלי הכתיבה שלהם. הם ישכללו את יכולת הקריאה הביקורתית העצמית שלהם וכן ילמדו הרבה מהחשיפה של החומרים הכתובים מול הקבוצה. תגובות של חברי הקבוצה לסיפור מרגש או שיר מתוחכם יבהירו האם הכתיבה אכן הצליחה להעביר את הרגש, המחשבה והם הסוף אכן היה מפתיע ובעל טוויסט, כפי שהמחבר התכוון. 
גם במקרים בהם ימשיך האדם לכתוב למגרה, חוג כתיבה יוצרת יאפשר לו לבטא את קולו הייחודי בבהירות. אולי, ביום מן הימים יהיה מעוניין המשתתף לחשוף את החומרים.

בנוסף, חוג כתיבה יוצרת מאפשר גם לכותבים חדשים להתחיל ולכתוב ולשחרר את הסופר או המשורר שבתוכם. חוג כתיבה יוצרת מסייע לכותבים בתחילת דרכם לפרוש כנפיים ופשוט להתחיל לשפוך את עולמם על הדף. מכאן, שלחוג זה גם תכונות תרפויטיות של ביטוי עצמי ופורקן עצמי, אשר מתחיל בפגישות ויכול להימשך גם בבית.

חוג כתיבה יוצרת הוא חוג מבוקש ביותר שכן הוא פותח עבור המשתתפים עולם חדש של חוויות וכן קבוצת חברות חדשה של אנשים בעלי אותו מכנה משותף ואותה אהבה למילה הכתובה.

פורטל קורס הינו אתר אובייקטיבי המאגד בתוכו מגוון רחב של קורסים, לימודי תעודה ולימודי הנדסאים. הקורסים נוגעים בתחומי עניין שונים ומוצעים על ידי המוסדות המובילים בארץ. האתר מאפשר לגולשים לחפש קורסים שמעניינים אותם לפי מוסדות לימוד, איזור גיאוגרפי או תחום עניין וליצור קשר עם מוסדות הלימוד ללא התחייבות!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב